Tire Halkı, Sorunlarını TİM ile Çözüyor


Tire Belediyesi İletişim Merkezi (TİM), 6 ayda 1364 talebi çözüme kavuşturdu. Taleplerini 444 35 03’e whatsapp üzerinden ileten Tirelilerin yeni çözüm merkezi TİM oldu. 
Tire Belediye Başkanı Hayati Okuroğlu tarafından hayata geçirilen Tire Belediyesi İletişim Merkezi (TİM), vatandaşların günlük yaşamda karşılaştığı sorunları hızlı ve etkin şekilde çözüme ulaştırmaya devam ediyor. Belediyenin tüm müdürlükleriyle koordineli çalışan TİM, Tire halkından yoğun ilgi görüyor.
Vatandaşlar, TİM aracılığıyla belediyeye ait tüm birimlere tek bir numara üzerinden ulaşabiliyor. WhatsApp hattı üzerinden iletilen talepler, TİM operatörleri tarafından değerlendirilip ilgili müdürlüklere yönlendiriliyor. İlgili birim, gelen talep doğrultusunda işlem yaparak süreci tamamlıyor. Ardından sonuç, başvuru yapan vatandaşa geri bildirimle iletiliyor.
Son altı aylık verilere göre TİM’e toplam 1502 başvuru yapıldı. Bunların 1364’ü çözüme kavuşturularak vatandaş memnuniyeti sağlandı. Genel çözüm oranı ise yüzde 91 olarak kaydedildi.

Müdürlükler bazında TİM üzerinden gelen talepler ve çözüm oranları ise şu şekilde oldu; 
Veteriner İşleri Müdürlüğü: 977 başvuru, 816 çözüm (yüzde 83)
Fen İşleri Müdürlüğü: 198 başvuru, 147 çözüm (yüzde 74)
Zabıta Müdürlüğü: 102 başvuru, 80 çözüm (yüzde 78)
Temizlik İşleri Müdürlüğü: 117 başvuru, 70 çözüm (yüzde 60)
Park ve Bahçeler Müdürlüğü: 108 başvuru, 101 çözüm (yüzde 94)

MODERN BİR MEKANİZMA
Başkan Hayati Okuroğlu, “Tire Belediyesi olarak vatandaşlarımızın sesini duyan, sorunlarına hızla yanıt veren bir yapıyı kurmak istedik. TİM, bu vizyonun bir sonucudur. Gelen her talep, anında kayıt altına alınıp ilgili müdürlüğe iletiliyor ve sürecin her adımı titizlikle takip ediliyor. Altı ayda 1364 talebin çözüme ulaşması, sistemin ne kadar verimli çalıştığını açıkça ortaya koyuyor.
TİM sadece bir iletişim hattı değil; Tire halkının belediyeye güvenle ulaşabildiği, geri dönüş alabildiği ve çözüm görebildiği modern bir mekanizmadır. Biz bu sistemi daha da geliştirerek, Tire’de örnek bir yerel yönetim modeli oluşturmakta kararlıyız.” Dedi.
Vatandaşlar, belediyeye iletmek istedikleri her türlü sorun, öneri ve talep için 444 35 03 numaralı WhatsApp hattını kullanabiliyor.

Bakmadan Geçme