Sorunlara çözüm bulunuyor

Yılın ilk yedi ayında farklı vatandaş tarafından Selçuk Belediyesi Hizmet Masası'na iletilen şikayetlerin %78'i çözüme ulaştırıldı. Selçuk...

Yılın ilk yedi ayında farklı vatandaş tarafından Selçuk Belediyesi Hizmet Masası’na iletilen şikayetlerin %78’i çözüme ulaştırıldı. Selçuk Belediyesi Hizmet Masası, kurulduğu günden bu yana geçen üç yıllık zaman içerisinde vatandaş talep ve şikayetlerini en kısa süre içerisinde belediyenin ilgili birimlerine ileterek; uygun zamanda geri dönüşler yapıyor. Selçuk Belediyesi tarafından vatandaşla belediye arasında köprü oluşturmak; vatandaşla daha hızlı ve etkili iletişim kurmak amacıyla üç yıl önce kurulan Hizmet Masası, 2017 yılının ilk yedi ayında da vatandaşın sorunlarına çözüm sunma yolunda önemli çalışmalara imza attı. Vatandaşlardan yüz yüze, telefon, e-posta, başvuru formu ve web sitesi yoluyla alınan 751 başvurunun 586’sı sonuçlandı. 
 

En çok başvuru temizlik işlerine

 

Hizmet Masası yetkililerinden alınan bilgilere göre yapılan başvuruların birim bazında dağılımına bakıldığında ise en üst sırayı Temizlik İşleri Müdürlüğü alıyor. 2017 yılının Temmuz ayı itibariyle Hizmet Masası’na yapılan şikayet ve başvuruların %21.17’sini Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün çalışma alanlarıyla ilgili konular oluşturuyor. Temizlik işlerini %21.03 ile Fen İşleri Müdürlüğü, %19.9 ile Fen İşleri Müdürlüğü’ne bağlı Park ve Bahçe İşleri Birimi takip ediyor. Geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi Selçuklu vatandaşlar Hizmet Masası ile en çok yüz yüze iletişim kurmayı tercih ediyor. 2017 yılının ilk yedi ayında vatandaşların %50’si Hizmet Masası’na yüz yüze başvurmayı tercih etti. Telefonla başvuran vatandaşlar ise %29,8 ile ikinci sırada yer alıyor. 

 

Haber Merkezi

Bakmadan Geçme