Ödemiş'te vatandaş belediyeye sitem etti

Ödemiş Mimar Sinan Mahallesi Gediz Caddesi'nde çekildiği belirtilen görüntüler sosyal medyada gündem oldu.

Haberin Özeti

  • Ödemiş Mimar Sinan Mahallesi Gediz Caddesi’nde çekildiği belirtilen görüntüler sosyal medyada gündem oldu.

Bir vatandaş, cadde üzerindeki esnaf dükkânlarının önünde biriken çöpler nedeniyle Ödemiş Belediyesi’ne tepki gösterdi.

Paylaşımda, bölgede oluşan kötü görüntü nedeniyle vatandaşların rahatsız olduğu belirtilirken, “Bir dükkânın önünde oturup çay içemezsin. İnşallah belediyemiz görür de şu çöpleri aldırır” ifadeleri kullanıldı.

Esnaflar ve vatandaşlar, özellikle sıcak havalarda oluşan kötü koku ve görüntünün çevreyi olumsuz etkilediğini belirterek bölgede temizlik çalışmalarının artırılmasını istedi.

Bakmadan Geçme