Ödemiş'te tasarım sergisi açıldı
Ödemiş'te 'Maarifin Kalbinde Marifetli Gençlik' etkinlikleri kapsamında Gazi Umur Bey Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Grafik-Fotoğraf Alanı öğrencilerinin hazırladığı tasarım sergisi açıldı.
Haberin Özeti
- • Ödemiş’te “Maarifin Kalbinde Marifetli Gençlik” etkinlikleri kapsamında Gazi Umur Bey Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Grafik-Fotoğraf Alanı öğrencilerinin hazırladığı tasarım sergisi açıldı.
Serginin açılışına İlçe Millî Eğitim Müdürü Sunullah Desticioğlu ile Şube Müdürü Ahmet Turan Yüzük katıldı.
Öğrencilerin Tasarımları Sergilendi
Etkinlik kapsamında öğrenciler tarafından hazırlanan afiş tasarımları, ambalaj tasarımları, dergi çalışmaları, takvim ve gazete tasarımları ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.
Müdürlerden Öğrencilere Yakın İlgi
Sunullah Desticioğlu ve Ahmet Turan Yüzük, sergiyi gezerek öğrencilerle yapılan çalışmalar ve sektör hakkında sohbet etti.
Öğrencilere Tebrik
Yapılan açıklamada sergide emeği geçen öğrenciler ve öğretmenler tebrik edilerek başarı dileklerinde bulunuldu.

