Ödemiş'te sağlık için yürüdüler

Ödemiş İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından 'Sağlık İçin Hareket Et Günü' kapsamında fiziksel aktivite ve yürüyüş etkinliği düzenlendi.

Haberin Özeti

  • Ödemiş İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından “Sağlık İçin Hareket Et Günü” kapsamında fiziksel aktivite ve yürüyüş etkinliği düzenlendi.

Yoğun katılımın olduğu etkinlikte vatandaşlar sağlıklı yaşam için birlikte yürüdü.

Kalabalık Katılım Dikkat Çekti

Ödemiş'te sağlık için yürüdüler

Gerçekleştirilen yürüyüş programına çok sayıda vatandaş katılırken, etkinlik renkli görüntülere sahne oldu.

Fiziksel Aktivite Vurgusu

Ödemiş'te sağlık için yürüdüler

Etkinlik kapsamında fiziksel aktivitenin önemine dikkat çekilirken, sağlıklı yaşam alışkanlıklarının yaygınlaştırılması hedeflendi.

Sağlıklı Yaşam Mesajı Verildi

Ödemiş İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan etkinlikte hareketli yaşamın sağlık üzerindeki olumlu etkileri konusunda farkındalık oluşturuldu.

Bakmadan Geçme