Ödemiş'te sağlık için yürüdüler
Ödemiş İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından 'Sağlık İçin Hareket Et Günü' kapsamında fiziksel aktivite ve yürüyüş etkinliği düzenlendi.
Haberin Özeti
- • Ödemiş İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından “Sağlık İçin Hareket Et Günü” kapsamında fiziksel aktivite ve yürüyüş etkinliği düzenlendi.
Yoğun katılımın olduğu etkinlikte vatandaşlar sağlıklı yaşam için birlikte yürüdü.
Kalabalık Katılım Dikkat Çekti
Gerçekleştirilen yürüyüş programına çok sayıda vatandaş katılırken, etkinlik renkli görüntülere sahne oldu.
Fiziksel Aktivite Vurgusu
Etkinlik kapsamında fiziksel aktivitenin önemine dikkat çekilirken, sağlıklı yaşam alışkanlıklarının yaygınlaştırılması hedeflendi.
Sağlıklı Yaşam Mesajı Verildi
Ödemiş İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan etkinlikte hareketli yaşamın sağlık üzerindeki olumlu etkileri konusunda farkındalık oluşturuldu.
