Ödemiş'te öğrencilere sağlıklı yaşam eğitimi

Ödemiş İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından Birgi Fazlı Alpay Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerine yönelik eğitim programı düzenlendi.

Haberin Özeti

  • Ödemiş İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından Birgi Fazlı Alpay Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerine yönelik eğitim programı düzenlendi.

Gerçekleştirilen eğitimde öğrencilere sağlıklı beslenme ve akran zorbalığı konularında bilgilendirme yapıldı.

Sağlıklı beslenme anlatıldı

Program kapsamında öğrencilere dengeli ve sağlıklı beslenmenin önemi hakkında bilgiler verildi.

Günlük yaşamda doğru beslenme alışkanlıklarının sağlık üzerindeki etkilerine dikkat çekildi.

Akran zorbalığı konusunda farkındalık oluşturuldu

Eğitimde ayrıca akran zorbalığının öğrenciler üzerindeki etkileri ele alınırken, bu tür durumlarla karşılaşıldığında yapılması gerekenler hakkında bilgilendirme yapıldı.

Öğrencilere bilgilendirme çalışmaları sürecek

Ödemiş İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından öğrencilerin fiziksel ve ruhsal sağlığını desteklemeye yönelik eğitim çalışmalarının devam edeceği belirtildi.

Bakmadan Geçme