Ödemiş'te meslek liseleri yürüdü
Ödemiş'te mesleki ve teknik eğitimin önemine dikkat çekmek amacıyla düzenlenen kortej yürüyüşü bugün gerçekleştirildi.
Haberin Özeti
- • Ödemiş’te mesleki ve teknik eğitimin önemine dikkat çekmek amacıyla düzenlenen kortej yürüyüşü bugün gerçekleştirildi.
“Meslek Lisesi, Memleket Meselesi” anlayışıyla düzenlenen etkinlikte yüzlerce öğrenci, öğretmen ve sektör temsilcisi kortejde bir araya geldi.
Renkli görüntüler oluştu
Ödemiş Belediye Bandosu eşliğinde gerçekleştirilen yürüyüşte meslek lisesi öğrencileri
branşlarını temsil eden kıyafet ve ekipmanlarla kortejde yer aldı.
Sağlık bölümü öğrencileri stetoskoplarıyla, bilişim öğrencileri robotik projeleriyle,
gastronomi öğrencileri ise aşçı kıyafetleriyle yürüyüşe katılarak renkli görüntüler oluşturdu.
Protokol ve sektör temsilcileri katıldı
Kortej yürüyüşüne ilçe protokolü, meslek lisesi müdürleri, oda başkanları, esnaf temsilcileri ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Etkinlikte mesleki ve teknik eğitimin yerel ekonomi ve üretim açısından taşıdığı öneme dikkat çekildi.
Yürüyüş Zübeyde Hanım MTAL’de sona erdi
Atatürk Anıtı önünden başlayan kortej yürüyüşü, Saraçoğlu Caddesi ve Çınar Kavşağı güzergâhını takip ederek Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi önünde sona erdi.
Program kapsamında Ödemiş Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Mehter Takımı gösteri sundu. Katılımcılara yemek ikramı da yapıldı.
“Meslek lisesi memleket meselesi”
Etkinlik boyunca “Gelecek Senin Ellerinde, Mesleğin Cebinde”, “Üreten Gençlik, Güçlü Türkiye” ve “Sanayi ve Okul Bir Arada, Tam Yol İleriye” sloganları ön plana çıktı.
Organizasyonun, meslek liselerine yönelik farkındalığın artırılması açısından önemli bir buluşma olduğu ifade edildi.
-
Renkli görüntüler oluştu
-
Meslek Lisesi
-
Memleket Meselesi
-
Protokol ve sektör temsilcileri katıldı
-
Yürüyüş Zübeyde Hanım MTALde sona erdi
-
Meslek lisesi memleket meselesi