• Haberler
  • Genel
  • Ödemiş'te 'Doğada Hepimiz Eşitiz' etkinliği

Ödemiş'te 'Doğada Hepimiz Eşitiz' etkinliği

Ege Üniversitesi Ödemiş Meslek Yüksekokulu'nda, Engelliler Haftası kapsamında 'Agro Turizm ile Doğada Hepimiz Eşitiz' etkinliği düzenlendi.

Haberin Özeti

  • Ege Üniversitesi Ödemiş Meslek Yüksekokulu’nda, Engelliler Haftası kapsamında “Agro Turizm ile Doğada Hepimiz Eşitiz” etkinliği düzenlendi.

Organik Tarım Programı Koordinatörü Doç. Dr. Funda Yoldaş öncülüğünde gerçekleştirilen etkinlikte özel bireyler doğayla iç içe bir gün geçirdi.

Protokol de katıldı

Ödemiş'te 'Doğada Hepimiz Eşitiz' etkinliği

Programa Ödemiş İlçe Millî Eğitim Şube Müdürü Ahmet Turan Yüzük, Ödemiş Belediyesi Başkan Yardımcısı Ufuk Kızılers, Ödemiş Halk Eğitimi Merkezi Müdürü Taner Tokalı ile Halk Eğitimi Merkezi’ne bağlı Özel Yürekler Kurs Merkezi eğitici ve kursiyerleri katıldı.

Engelliler Haftası’na özel etkinlik

Ödemiş'te 'Doğada Hepimiz Eşitiz' etkinliği

Etkinlikte doğa, tarım ve sosyal farkındalık temaları ön plana çıkarken, özel bireylerin sosyal yaşama katılımının önemine dikkat çekildi.

Teşekkür mesajı

Program sonunda organizasyonda emeği geçen tüm paydaşlara teşekkür edildi.

Bakmadan Geçme