Teşekkür belgesi, Ödemiş Şoförler Odası’na takdim edildi. Komisyon adına yetkililer, belgenin teslim edilmesinin ardından Kaymakam Erdoğan’a teşekkürlerini iletti.
Bu takdir, yangın sonrası dayanışma ve yapılan çalışmaların önemini bir kez daha gözler önüne serdi.