Ödemiş Devlet Hastanesi'nden vatandaşlara diyabet okulu eğitimi
Diyabet hastalarına ve yakınlarına bilgilendirme programı düzenlenecek
Haberin Özeti
- • Diyabet hastalarına ve yakınlarına bilgilendirme programı düzenlenecek
Ödemiş Devlet Hastanesi tarafından vatandaşlara yönelik Diyabet Okulu eğitim programı düzenleneceği açıklandı. Mayıs ayı kapsamında gerçekleştirilecek eğitimlerin 20 Mayıs Çarşamba günü yapılacağı bildirildi. Program kapsamında diyabet hastalığı hakkında farkındalık oluşturulması ve sağlıklı yaşam konusunda bilgilendirme yapılması hedefleniyor.
Eğitimler ücretsiz gerçekleştirilecek
Ödemiş Devlet Hastanesi bünyesinde düzenlenecek Diyabet Okulu eğitimlerinin vatandaşlara ücretsiz olarak sunulacağı belirtildi.
Eğitim programında;
Diyabet hastalığı,
Beslenme düzeni,
Sağlıklı yaşam alışkanlıkları,
Günlük yaşamda dikkat edilmesi gerekenler
gibi konularda bilgilendirme yapılacağı öğrenildi.
Vatandaşlar detaylı bilgi alabilecek
Program hakkında ayrıntılı bilgi almak isteyen vatandaşların 0232 544 51 13 / 1044 numaralı telefon üzerinden bilgi alabileceği ifade edildi. Eğitimlerin Murşide Sadıçoğlu tarafından yürütüleceği kaydedildi.
Sağlıklı yaşam için farkındalık amaçlanıyor
Ödemiş Devlet Hastanesi yetkilileri, Diyabet Okulu programıyla vatandaşların hastalık hakkında bilinçlenmesini ve yaşam kalitesinin artırılmasını amaçladıklarını belirtti.
-
Ödemiş Devlet Hastanesi
-
Diyabet Okulu
-
diyabet eğitimi
-
Ödemiş sağlık haberleri
-
ücretsiz sağlık eğitimi
-
sağlık