• Haberler
  • Sağlık
  • Ödemiş Devlet Hastanesi'nden vatandaşlara diyabet okulu eğitimi

Ödemiş Devlet Hastanesi'nden vatandaşlara diyabet okulu eğitimi

Diyabet hastalarına ve yakınlarına bilgilendirme programı düzenlenecek

Haberin Özeti

  • Diyabet hastalarına ve yakınlarına bilgilendirme programı düzenlenecek

Ödemiş Devlet Hastanesi tarafından vatandaşlara yönelik Diyabet Okulu eğitim programı düzenleneceği açıklandı. Mayıs ayı kapsamında gerçekleştirilecek eğitimlerin 20 Mayıs Çarşamba günü yapılacağı bildirildi. Program kapsamında diyabet hastalığı hakkında farkındalık oluşturulması ve sağlıklı yaşam konusunda bilgilendirme yapılması hedefleniyor.

Eğitimler ücretsiz gerçekleştirilecek

Ödemiş Devlet Hastanesi bünyesinde düzenlenecek Diyabet Okulu eğitimlerinin vatandaşlara ücretsiz olarak sunulacağı belirtildi.

Eğitim programında;

Diyabet hastalığı,
Beslenme düzeni,
Sağlıklı yaşam alışkanlıkları,
Günlük yaşamda dikkat edilmesi gerekenler

gibi konularda bilgilendirme yapılacağı öğrenildi.

Vatandaşlar detaylı bilgi alabilecek

Program hakkında ayrıntılı bilgi almak isteyen vatandaşların 0232 544 51 13 / 1044 numaralı telefon üzerinden bilgi alabileceği ifade edildi. Eğitimlerin Murşide Sadıçoğlu tarafından yürütüleceği kaydedildi.

Sağlıklı yaşam için farkındalık amaçlanıyor

Ödemiş Devlet Hastanesi yetkilileri, Diyabet Okulu programıyla vatandaşların hastalık hakkında bilinçlenmesini ve yaşam kalitesinin artırılmasını amaçladıklarını belirtti.

Bakmadan Geçme