• Haberler
  • Sağlık
  • Ödemiş Devlet Hastanesi'nde hasta güvenliği toplantısı

Ödemiş Devlet Hastanesi'nde hasta güvenliği toplantısı

Ödemiş Devlet Hastanesi'nde Hasta Güvenliği Komitesi Toplantısı gerçekleştirildi.

Haberin Özeti

  • Ödemiş Devlet Hastanesi’nde Hasta Güvenliği Komitesi Toplantısı gerçekleştirildi.

Toplantıda hasta güvenliği kültürünün güçlendirilmesi ve sağlık hizmeti kalitesinin artırılmasına yönelik çalışmalar ele alındı.

Hastane yönetimi ile ilgili birim temsilcilerinin katıldığı programda mevcut uygulamalar kapsamlı şekilde değerlendirildi.

Güvenli Sağlık Hizmeti Masaya Yatırıldı

Toplantıda hasta güvenliği uygulamaları gözden geçirilirken, olası risklerin en aza indirilmesine yönelik çalışmalar değerlendirildi.

İyileştirme Alanları Görüşüldü

Program kapsamında hasta bakım kalitesini artırmaya yönelik stratejiler ve iyileştirme alanları üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.

“Hasta Güvenliği Önceliğimiz”

Ödemiş Devlet Hastanesi tarafından yapılan açıklamada, hasta güvenliğinin öncelikli konular arasında yer aldığı vurgulanarak kaliteli ve güvenilir sağlık hizmeti sunulması adına çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğü belirtildi.

Bakmadan Geçme