Ödemiş Devlet Hastanesi'nde Eczacılar Günü kutlaması
14 Mayıs Eczacılar Günü kapsamında Ödemiş Devlet Hastanesi yönetimi tarafından hastanede görev yapan eczacılar ziyaret edildi.
Haberin Özeti
- • 14 Mayıs Eczacılar Günü kapsamında Ödemiş Devlet Hastanesi yönetimi tarafından hastanede görev yapan eczacılar ziyaret edildi.
Gerçekleştirilen programda eczacıların günleri kutlanırken, sağlık hizmetlerine sundukları katkılardan dolayı teşekkür edildi.
Eczacıların sağlık sistemindeki rolüne dikkat çekildi
Hastane yönetimi tarafından yapılan açıklamada, hasta güvenliği, doğru ilaç yönetimi ve kaliteli sağlık hizmeti sunumunda eczacıların önemli görev üstlendiği vurgulandı.
Özverili çalışmalarına teşekkür edildi
Program kapsamında eczacıların sağlık alanındaki özverili çalışmaları ve emekleri nedeniyle teşekkür mesajı paylaşıldı.
“Sağlık sisteminin vazgeçilmez parçası”
Ödemiş Devlet Hastanesi yönetimi, sağlık sisteminin önemli parçalarından biri olan tüm eczacıların 14 Mayıs Eczacılar Günü’nü kutladı.
-
Eczacıların sağlık sistemindeki rolüne dikkat çekildi
-
Özverili çalışmalarına teşekkür edildi
-
Sağlık sisteminin vazgeçilmez parçası