• Haberler
  • Sağlık
  • Ödemiş Devlet Hastanesi'nde Diyabet Okulu eğitimleri tamamlandı

Ödemiş Devlet Hastanesi'nde Diyabet Okulu eğitimleri tamamlandı

Ödemiş Devlet Hastanesi Diyabet Polikliniği tarafından düzenlenen Mayıs Ayı Diyabet Okulu Eğitimleri başarıyla gerçekleştirildi.

Haberin Özeti

  • Ödemiş Devlet Hastanesi Diyabet Polikliniği tarafından düzenlenen Mayıs Ayı Diyabet Okulu Eğitimleri başarıyla gerçekleştirildi.

 Eğitim programına katılan hastalara diyabet yönetimi ve sağlıklı yaşam konusunda kapsamlı bilgilendirmeler yapıldı.

Program kapsamında katılımcılara, diyabetle yaşam sürecinde doğru beslenme, düzenli takip ve sağlıklı yaşam alışkanlıkları konusunda eğitim verildi.

Katılım belgeleri takdim edildi

Ödemiş Devlet Hastanesi'nde Diyabet Okulu eğitimleri tamamlandı

Eğitim programının sonunda, Ödemiş Devlet Hastanesi yönetimi ve eğitimciler tarafından katılımcı hastalara katılım belgeleri verildi.

Farkındalık vurgusu yapıldı

Ödemiş Devlet Hastanesi'nde Diyabet Okulu eğitimleri tamamlandı

Hastane yönetimi tarafından yapılan açıklamada, diyabet farkındalığını artırmak ve vatandaşların sağlık süreçlerinde daha bilinçli hareket etmelerini sağlamak amacıyla eğitim çalışmalarının sürdürüleceği belirtildi.

Programa katılım sağlayan vatandaşlara teşekkür edilirken, sağlıklı yaşam için bilginin önemine dikkat çekildi.

Bakmadan Geçme