Beydağ'da 19 Mayıs coşkusu meydanlara yansıdı
Beydağ'da Gençlik ve Spor Bayramı törenlerle kutlandı
Haberin Özeti
- • Beydağ’da Gençlik ve Spor Bayramı törenlerle kutlandı
19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın 107’nci yıl dönümü İzmir’in Beydağ ilçesinde düzenlenen tören ve etkinliklerle büyük coşku içerisinde kutlandı. Atatürk Anıtı’nda gerçekleştirilen çelenk sunma töreniyle başlayan programlarda vatandaşlar bayram heyecanını birlikte yaşadı.
Kutlamalarda öğrencilerin hazırladığı gösteriler vatandaşlardan yoğun alkış aldı.
Beydağ protokolü programda yer aldı
Düzenlenen tören ve etkinliklere Beydağ Belediye Başkanı Şakir Başaran, Kaymakam Ramazan Aykut Saka, ilçe protokolü, kurum müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katıldı. Atatürk Anıtı önünde gerçekleştirilen programda saygı duruşunda bulunularak İstiklal Marşı okundu.
Öğrencilerin gösterileri ilgi gördü
Kutlama programında öğrenciler tarafından hazırlanan sportif etkinlikler, halk oyunları gösterileri ve çeşitli sahne performansları izleyicilerden büyük beğeni topladı. Gençlerin sahnedeki enerjisi ve sergiledikleri performansların programa renk kattığı görüldü.
19 Mayıs’ın anlamı vurgulandı
Program kapsamında yapılan konuşmalarda 19 Mayıs’ın bağımsızlık mücadelesinin başlangıcı, Cumhuriyetin temeli ve geleceğe duyulan umudun simgesi olduğu ifade edildi. Başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm Milli Mücadele kahramanları saygı, rahmet ve minnetle anıldı.
Vatandaşlar bayram coşkusuna ortak oldu
Beydağ’da düzenlenen etkinliklerde vatandaşlar da bayram sevincini meydanlarda hep birlikte yaşadı. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nın Beydağ’da birlik ve beraberlik içerisinde kutlandığı belirtildi.
-
Beydağ haberleri
-
Beydağ 19 Mayıs
-
19 Mayıs kutlamaları
-
Beydağ son dakika
-
Gençlik ve Spor Bayramı
-
genel
-
güncel
-
Beydağ Belediye Başkanı Şakir Başaran
-
Beydağ Kaymakamı Ramazan Aykut Saka

