- Haberler
- Kültür Sanat
- Bayındır'da Gençlik Haftası'nda şiir dinletisi düzenlendi
Bayındır'da Gençlik Haftası'nda şiir dinletisi düzenlendi
'Gençlerin Gönlünden Şiir Dinletisi' programında sahne alan gençler, seslendirdikleri şiirlerle izleyicilerden büyük alkış aldı.
Haberin Özeti
- •
Bayındır’da Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında gerçekleştirilen “Gençlerin Gönlünden Şiir Dinletisi” programı, vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Gençlerin sahne aldığı etkinlikte duygu dolu anlar yaşandı. Programda öğrenciler tarafından seslendirilen şiirler izleyiciler tarafından ilgiyle takip edilirken, sahne performansları büyük beğeni topladı.
Kaymakam Murat Mete katıldı
Düzenlenen etkinliğe Bayındır Kaymakamı Murat Mete de katılım sağladı. Program boyunca gençlerin performanslarını takip eden Mete, etkinlik sonunda emeği geçenlere teşekkür etti.
Şiirler büyük beğeni topladı
Gençlerin seslendirdiği şiirlerin izleyicilerden yoğun alkış aldığı programda, kültürel ve sanatsal etkinliklerin gençlerin gelişimindeki önemine dikkat çekildi. Katılımcıların ilgi gösterdiği etkinliğin Bayındır’da Gençlik Haftası’na renk kattığı ifade edildi.
Kültür ve sanat vurgusu yapıldı
Program sonunda yapılan değerlendirmelerde gençlerin kültür ve sanat faaliyetlerinde aktif rol almasının sosyal gelişim açısından önemli olduğu belirtildi. Etkinliğin gençlerin sanatsal yönlerini ortaya koymalarına katkı sunduğu kaydedildi.
-
Bayındır
-
Gençlik Haftası
-
Bayındır
-
Gençlik Haftası
-
şiir dinletisi
-
Bayındır Kaymakamı Murat Mete
-
kültürel ve sanatsal etkinlikleri
-
kültür sanat