Bayındır'da Engelliler Haftası programı düzenlendi
Bayındır Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından hazırlanan Engelliler Haftası ilçe programı gerçekleştirildi.
Haberin Özeti
- • Bayındır Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından hazırlanan Engelliler Haftası ilçe programı gerçekleştirildi.
Programa Bayındır Kaymakamı Murat Mete ile İlçe Millî Eğitim Müdürü Serdar Ökay katıldı.
Öğrencilerden anlamlı program
Engelliler Haftası kapsamında düzenlenen etkinlikte öğrenciler tarafından çeşitli gösteri ve etkinlikler sahnelendi.
Programda farkındalık mesajları verilerek engelli bireylerin toplumdaki önemine dikkat çekildi.
Katılımcılardan yoğun ilgi
Düzenlenen programa eğitim camiası ve davetlilerin ilgi gösterdiği öğrenildi.
Emek verenlere teşekkür edildi
Program sonunda etkinliğin hazırlanmasında emeği geçen okul idarecileri, öğretmenler ve öğrenciler için teşekkür mesajı paylaşıldı.