Bayındır'da 19 Mayıs coşkusu meydanlara taştı
19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Bayındır'da düzenlenen tören ve etkinliklerle büyük coşku içerisinde kutlandı.
Haberin Özeti
- • 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Bayındır’da düzenlenen tören ve etkinliklerle büyük coşku içerisinde kutlandı.
Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün gençliğe armağan ettiği anlamlı gün kapsamında gerçekleştirilen programlarda vatandaşlar bayram heyecanını hep birlikte yaşadı.
Kutlamalarda gençlerin hazırladığı gösteriler büyük alkış aldı.
Bayındır protokolü tam kadro katıldı
Düzenlenen kutlama programına Bayındır Kaymakamı Murat Mete, eşi Pınar Mete, Bayındır Belediye Başkanı Davut Sakarsu, ilçe protokolü, kurum müdürleri, siyasi parti temsilcileri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş katılım sağladı. Program saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı.
Öğrenciler gösterileriyle alkış aldı
Kutlama programında öğrenciler tarafından hazırlanan halk oyunları, zeybek gösterileri ve çeşitli sahne performansları izleyenlerden büyük beğeni topladı. Gençlerin enerjisi ve sahnedeki performansları törene renk kattı.
Dereceye giren öğrencilere ödül verildi
Program kapsamında düzenlenen resim, şiir ve kompozisyon yarışmalarında derece elde eden öğrencilere ödülleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi. Öğrencilerin başarıları vatandaşlardan büyük alkış aldı.
19 Mayıs ruhu yaşatıldı
Programda yapılan konuşmalarda 19 Mayıs ruhunun milletin bağımsızlık azmi ve gençliğe duyulan güvenin en güçlü simgesi olduğu vurgulandı. Kutlamalar tören geçişiyle sona ererken, vatandaşların bayram coşkusunu gün boyunca yaşadığı görüldü.
Atatürk ve kahramanlar anıldı
Program sonunda başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm Milli Mücadele kahramanları rahmet, minnet ve saygıyla anıldı.
-
Bayındır Belediye Başkanı Davut Sakarsu
-
Bayındır Kaymakamı Murat Mete
-
siyasi parti temsilcileri
-
kurum müdürleri
-
genel
-
19 mayıs etkinlikleri
-
bayındır haberleri

