AK Parti'de dört il başkanı görevden alındı

AK Parti'de Adana, Diyarbakır, Giresun ve Siirt il başkanlarının görevden alındığı açıklandı.

Haberin Özeti

  • AK Parti’de Adana, Diyarbakır, Giresun ve Siirt il başkanlarının görevden alındığı açıklandı.

Parti tarafından yapılan açıklamada, şehirlerdeki siyasi çalışmaların daha etkin yürütülmesi ve teşkilat yapılarının güçlendirilmesi amacıyla kapsamlı değerlendirmeler gerçekleştirildiği belirtildi.

Yeni yönetimler göreve başlayacak

Yapılan değerlendirmeler sonucunda dört ilde görev değişikliğine gidildiği ifade edilirken, alınan kararın partinin illerdeki siyasi varlığını daha üst seviyeye taşımayı hedeflediği kaydedildi.

Açıklamada ayrıca, yeni il başkanları ve yönetimlerinin önümüzdeki günlerde görevlerine başlayacağı bildirildi.

Teşkilat çalışmaları sürecek

Görev değişikliğinin ardından Adana, Diyarbakır, Giresun ve Siirt’te teşkilatlanma çalışmalarının yeni yönetimlerle birlikte devam edeceği ifade edildi.

Bakmadan Geçme